Hvordan at fordoble din forretning i 2006, del II

I første del af denne artikel talte vi om betydningen af database management succes af din virksomhed. Hvis du ikke allerede er begyndt din database, er det helt afgørende, at du gå tilbage til første del af denne artikel og komme i gang på din database før du flytter videre del II. Denne væsentlige forretningsstrategi er fundamentet for dit mål med at fordoble din virksomhed i 2006.
Nu hvor du har din database i gang, er det tid for mig at afsløre fem flere strategier, som jeg plejede at fordoble min virksomhed i 2004 og mere end det dobbelte min virksomhed i 2005. Lad os komme i gang.
Flere kilder til business
Første del af denne artikel endte med et af de vanskeligste spørgsmål, at hver eneste virksomhed ansigter: hvor vil du få udsigter til at begynde at bygge din database?
Afhængigt af din virksomhed, bør det ikke være en vanskelig opgave at brainstorme 10 forskellige måder hvorpå du kan komme i kontakt med potentielle udsigter. Uanset hvad din virksomhed er, her er et par kilder for udsigterne til at få tandhjulene i din hjerne vil: venner og slægtninge, hobbyer, kirke, internet eller hjemmeside forfremmelse, skrive artikler til avisen eller lokale nyhedsbreve, tilpasse med business partnere, som kunne henvise deres kunder til dig, dør til dør, køber lister, direct mail, fører grupper, frivilligt arbejde og henvisninger fra tidligere kunder.
Nogle af disse metoder kan ikke være din kop te, men der bør mindst være et par, der synes som noget du kan få dine arme omkring.
En af de kritiske fejl en nødlidende virksomhed gør er at stole på kun én kilde til virksomhed til at generere kundeemner. Jeg lavede denne fejl tidligt i min karriere ved at fokusere helt på internettet. Problemet var, at hvis internettet ikke producere en god afgrøde af udsigterne for en måned, ville jeg gå gennem den uundgåelige op og ned rutschebanetur, at mange business mennesker oplever.
Hemmeligheden til en stadigt voksende og konsekvente buseness er at vælge fire eller fem kilder til business, kan konsekvent, måned i og måneden ud, tragt kvalitet kundeemner i din retning.
Hvorfor fire eller fem du spørger? Årsagen er, at hvis du sprede i flere kilder, hvis man ikke er produktiv en måned, vil andre stadig give dig med kvalitet, friske perspektiver. I stedet for op og ned rutschebane du bliver i stedet på en stabil opad salgstendensen, der vil fortsætte med at vokse over tid.
Så nu, du producerer kvalitet udsigterne, hvad du gør med dem? Der går ind i den næste strategi:
Konsekvent opfølgning
Jeg opererer under filosofien om “Giv aldrig op på et kundeemne.” Jeg har systemer på plads til konsekvent og til stadighed følge op med perspektiver, kunder og forretningspartnere bogstaveligt evigt. De fleste af disse systemer er på auto-pilot og faktisk tager meget lidt af min personlige opmærksomhed på daglig basis.
Hvis du begynde at fungere med denne opfølgende filosofi i sindet, og du konstant proppe din salgs-kanal fuld af kvalitet udsigter, vil i sidste ende de begynde at komme ud i anden enden i et hurtigere og hurtigere tempo. Her er et eksempel på en simpel opfølgning system, som du kan anvende til dine kundeemner:
En gang om måneden: oplysende e-mail (artikel, ezine)
Hver to måneder: email hello (samtale, “hvordan er du gør og kan jeg hjælpe dig?”)
Telefonopkald hver 3 måneder
Snail mail nyhedsbrev hver 3 måneder (suppleant med telefonopkald)
Brug denne fremgangsmåde, er du slår udsigten 26 gange pr. år med forskellige former for medier på et konsistent grundlag. Det er vigtigt, at du bruger e-mail, almindelig post, telefon, og enhver anden metode, du kan tænke på at holde kontakten som ikke alle mennesker reagerer på de samme typer af kontakt. Det er ikke et mirakel, når det drejer sig tid til at købe, de vil tænke på dig først.
Og hvad gør dette muligt? Din skudsikker databasesystem, selvfølgelig.
Hårdt arbejde
Der er ingen erstatning for denne grundlæggende strategi. Arbejde hårdt, og du vil se resultater. Hvis du har svært ved at arbejde en lang dag, prøv at få til at arbejde bare en halv time tidligere hver dag, og efterlader en halv time senere. Der vil tilføje 5 timer til din uge, som du kan bruge til at generere flere forretninger.
Bede om henvisninger
De fleste af dine kunder, hvis du gør et fremragende stykke arbejde, ville gerne henvise en ven, familiemedlem eller kollega til dig, men mange gange de selv synes ikke om det medmindre du nævne det. Ikke være genert, når du har gjort et godt stykke arbejde for en klient, at direkte bede dem om en henvisning, du fortjener det.
Være specifikke og bede om en henvisning fra en bestemt gruppe inden for din klient cirkel af indflydelse. For eksempel, spørge dem, hvis de har en medarbejder, der kunne bruge dine tjenester, eller bede om en henvisning af en ven fra deres kirke, hvis du ved de er aktive i kirken. Dette hjælper din klient fokus i et overskueligt segment af deres cirkel af indflydelse, så de kan lettere tænke på en bestemt person, der kunne bruge din service.
Være etiske
Denne sidste business bygning strategi synes indlysende, men det skal nævnes. Du skal absolut gøre forretninger på en etisk og ærlig måde, din klient bedste interesser for øje på alle tidspunkter.
Køre din virksomhed med en lang sigt filosofi af gentagne kunder og mund-til-mund reklame i tankerne. Hvis du er etiske, vil folk fornemmer det og graviterer til dig og stole på dig. Med en loyal base af klienter, vil du i sidste ende bygge en solid virksomhed, der vil modstå tidens og give dig en langsigtet, givende karriere.
Tredobbelt din virksomhed i 2006?
Det er mit oprigtige ønske om, at disse strategier vil hjælpe dig med at opnå form for succes jeg har haft de seneste to år. Mit personlige mål er at ikke mindre end tredoblet min virksomhed i 2006, og efter to år for at se disse systemer, udvikle, dette mål synes meget opnåeligt. Hvis du vil one-on-one coaching på mere specifikke strategier har jeg brugt, kan du overveje mig en ressource og velkommen til at kontakte mig. Held og lykke i 2006!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.